hotel-xenia
  • Főoldal
  • Szobák
  • Étterem
  • Szobaárak
    • Árak
    • Ajánlatok
  • Információk
  • Galéria
  • Kapcsolat
  • English
Ajánlatkérés
Menü

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

1. Szolgáltató adatai

Cégnév: T-MA Hotels Kft
Székhely:8230 Balatonfüred, Deák Ferenc u. 56.
Cégjegyzékszám: 19-09-511537
Adószám: 14763573-2-19
Bankszámlaszám:
OTP BANK ZRT, 11748069-20029597
IBAN: HU06117480692002959700000000
SWIFT: OTPWHUHB

2. Általános szabályok

2.1 Jelen „Általános Üzleti Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyeinek, és azok szolgáltatásainak igénybevételét.

2.2 Speciális, egyedi feltételek nem képezik részét a közölt Általános Üzleti Feltételeknek, de nem zárják ki a külön megállapodások megkötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel, esetenként más és más, az üzlet típusának megfelelő kondíciókkal.

3. Szerződő fél

3.1 A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.

3.2 Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen – a feltételek teljesülése esetén – szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).

3.3 Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.

4. Szerződéses jogviszony

4.1 A Vendég szóban, vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató ajánlatot küld. A szobák értékesítése a szabad kapacitások függvényében történik a foglalásokat azok beérkezési sorrendjében igazolja vissza a Szolgáltató.

4.2 A Szerződés a Vendég írásban, leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.

4.3 A szerződés tartalma kiterjed: a szolgáltatás tárgyára, helyére, időtartamára, árára. Tartalmazza továbbá a fizetési, esetleges lemondási, módosítási feltételeket.

4.4 A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.

5. Szálloda alapszolgáltatásai

5.1 Szállásszolgáltatás

Szállodai elhelyezések típusa:

5.1.1. Standard kétágyas szoba : hálószoba két különálló ággyal, fürdőszoba (mosdó, zuhanyzó, wc,), terasz. A szoba esetenként max. +1 fő számára pótágyazható. 15nm.

5.1.2. Standard franciaágyas szoba: hálószoba egy franciaággyal, fürdőszoba (mosdó, zuhanyzó, wc,), terasz. A szoba esetenként max. +1 fő számára pótágyazható. 15nm.

5.1.3. Sétányra néző kétágyas szoba : hálószoba két különálló ággyal, fürdőszoba (mosdó, zuhanyzó, wc,), terasz. A szoba esetenként max. +1 fő számára pótágyazható. 18nm.

5.1.4. Sétányra néző franciaágyas szoba: hálószoba egy franciaággyal, fürdőszoba (mosdó, zuhanyzó, wc,), terasz. A szoba esetenként max. +1 fő számára pótágyazható. 18nm.

5.1.5. Két légterű négyágyas szoba: szobánként 2 heverővel + 1 franciaággyal, vagy 2 franciaággyal, terasz. Fürdőszoba (mosdó, zuhanyzó, wc,). 26nm.

5.1.6. Két légterű családi szoba: két légterű, szobánként 1-1 franciaággyal, vagy 1 franciaággyal és 2 heverővel, fürdőszoba (mosdó, zuhanyzó, wc), terasz. +1 fő számára pótágyazható. 35nm.

5.1.7. A szobák alapfelszereltsége: tv, hűtő, törölköző. Minden szoba nemdohányzó. Minden szoba teraszos, padlószőnyeges.

5.2. Vendéglátás

5.2.1. A szálloda alapszolgáltatásként svédasztalos reggelit és igény esetén menü vacsorát biztosít szállóvendégei számára a megadott nyitvatartási időben. Az étteremből ételt/italt kivinni csak a vezető, vagy felszolgáló előzetes engedélyével szabad.

5.2.2. Egyedi étkezési igények kielégítésére előzetes egyeztetés alapján van lehetőség.

 

6. Árak

6.1 A szálloda szobaárai (Rack Rate) a szállodai szobában, és a szálloda portáján kerülnek kifüggesztésre.

6.2 A Hotel Tagore a meghirdetett árait, kivéve amennyiben adott időszakra kötelezettséget nem vállal, előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.

6.3 Az árak tartalmazzák az általános forgalmi adó (ÁFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét. A Hotel Tagore, a hatályos adó-törvény (ÁFA) módosulása miatti többletterheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre.

6.4 Az idegenforgalmi adó a szállásdíjon felül extra fizetendő.

6.5 Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok a www.hoteltagore.hu oldalon kerülnek meghirdetésre.

7. Fizetési feltételek

7.1 Szolgáltató foglaló megfizetését kérheti esetenként, melyről Vendéget előzetesen tájékoztatja, még a visszaigazolás megküldése előtt.

7.2 Speciális ajánlatok esetén a fizetési feltételek változhatnak, melyet az írásban megküldött visszaigazolás tartalmaz.

7.3 Vendég érkezéskor, szálláshelyen tartózkodásakor, illetve távozáskor is fizethet.

7.4 Elfogadott fizetőeszközök: Készpénz, bankkártya, átutalás, Széchenyi Pihenő Kártya. Átutalás esetén, előzetes egyeztetés szükséges, már a szolgáltatás megrendelése során.

7.5 Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet, illetve annak SZÉP kártyáját terheli.
Utazási irodák / Tour operatorok / OTA-k / Együttműködő partnerek:
A szolgáltatóval kötött szerződés tartalmazza az egyedi fizetési feltételeket.

7.6 Ajándékutalvány: Az ajándékutalvány csak a rajta meghatározott érvényességi időn belül és értékben a szabad kapacitások függvényében használható fel Az utalvány teljes ellenértéke előre fizetendő. A beváltási időn túl az utalvány érvényességét veszti.

8. Megrendelés módosítása

8.1 Már véglegesített és visszaigazolt foglalás más dátumra történő áthelyezésére, vagy a létszám módosítására a szabad kapacitás függvényében, ingyenesen van lehetőség.

8.2 Egyedi és akciós ajánlatok esetében az ajánlatban szereplő módosítási feltételek az irányadóak.

9. Lemondási feltételek

9.1 A megrendelés lemondása írásban történik.

9.2 A szobafoglalás az érkezési napot megelőző 07. napig stornóköltség nélkül lemondható.

9.3 Érkezés előtti 06.naptól, illetve ha foglalás napján előzetes jelzés nélkül nem érkezik meg a vendég: a megrendelt szolgáltatás egy napi szállásdíja kerül kötbérként felszámolásra.

9.4 Ha a Szerződő fél a szállás-szolgáltatások igénybevételét előlegfizetéssel, vagy más Szerződésben foglalt módon biztosította, és az érkezési napon helyi idő szerint 20:00 óráig nem érkezik meg, vagy nem jelzi előre, hogy ennél későbbi időpontban érkezik, a Szolgáltató a Szerződésben meghatározott mértékű, de legalább egy napi szállásdíjat kötbérként érvényesít. Ebben az esetben a szállást a Szerződő fél részére az érkezési napot követő nap 10:00 óráig fenntartja, majd ezt követően a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége megszűnik.

9.5 Egyedi és akciós ajánlatok esetében lemondási feltételek az ajánlatban szereplő feltétek szerint alakulnak.

9.6 A lefoglalt, de a Vendég szállodában való tartózkodása alatt igénybe nem vett, illetve módosított szolgáltatások (szállás, étkezés) pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.

9.7 A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi Szerződésben rögzített feltételeket állapíthat meg.

10. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei

10.1. A Vendég a szállodai szobát az érkezés napján 14:00 órától foglalhatja el (Check in), és az utolsó tartózkodási napon délelőtt 10:00 óráig köteles elhagyni (Check out). A Vendég megérkezésekor személyazonosságát a törvényes előírásoknak megfelelően a szoba elfoglalása előtt igazolni köteles.

10.2. A szálloda fertőző betegségben szenvedő vendégeket nem fogad.

10.3. A kitöltött bejelentővel egyidejűleg a Vendég a Hotel Tagore Általános Szerződési Feltételeit valamint a területi házirendet elfogadja, és köteles betartani.  A tartózkodás során szükséges információk megtalálhatóak a szállodai szobákban elhelyezett szobamappákban. Emellett a szálloda recepciója 24 órán keresztül áll a vendégek rendelkezésére.

10.4. A vendég hibájából felróható sérülések miatt a szálloda nem vállal felelősséget. A szándékos rongálás miatt keletkezett költségeket a szálloda a vendégre terhelheti.

10.5. A szálloda teljes belső területe nemdohányzó.

10.6. Ha a Vendég a szobát az érkezés napján reggel 10:00 óra előtt kívánja elfoglalni, úgy az előző éjszaka ára felszámításra kerül. Erről előzetes egyeztetés szükséges.

10.7. Amennyiben a Vendég utolsó tartózkodási napon délelőtt 10:00 óráig nem hagyja el, akkor 10:00 óra után szobahosszabbítási díjat számolunk fel, ennek mértéke, a napi szállásdíj 50%-a. 14:00 órától pedig, a teljes napi szállásdíj 100%-a.

11. Háziállatok

11.1. A Szolgáltató szálláshelyére higiéniai okokból háziállat nem vihető be. Kivétel vakvezető vagy terápiás kutya.

11.2. Amennyiben a vendég előzetes bejelentés nélkül háziállatot hoz a szálloda területére, akkor a Szolgáltató 15.000,-Ft extra felár kiszámlázására jogosult, és a háziállat által okozott károk valamint az extra takarítás költségét is kiszámlázza.

12. A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése

12.1. A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:

12.1.1. a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a létesítményt

12.1.2. a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít

12.1.3. a Vendég fertőző betegségben szenved

12.1.4. a Szerződő fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott fizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig

12.2. Amennyiben a felek közötti Szerződés „vis major” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik.

13. Elhelyezési garancia

13.1. Amennyiben a Szolgáltató a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák, stb.) nem tudja biztosítani, akkor köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.

13.1.1. A Szolgáltató köteles:

13.1.1.1. a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra – vagy az akadályoztatás megszűntéig – egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli.

13.1.1.2. térítésmentesen telefonálási lehetőséget biztosítani a Vendég részére a szálláshely változásának közlésére

13.1.1.3. ingyenes transzfert biztosítani a Vendég részére a felajánlott helyettesítő szálláshelyre való költözéshez, és az esetleges későbbi visszaköltözéshez

13.1.2. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.

13.1.3. Abban az esetben, ha Vendég saját döntése okán nem fogadja el a szobát, azaz nem felel meg egyéni tetszésének, igényének, akkor Szolgáltatónak nincsen elhelyezési kötelezettsége helyettesítő szálláslehetőség biztosítását illetően Vendég felé.

14. A vendég betegsége, halála

14.1. Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel. Az orvosi ellátás ellenértékét Vendég köteles megfizetni.

14.2. A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybevett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelések, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.

15. A Szerződő fél jogai

15.1. A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.

15.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget.

15.3. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik.

16. A Szerződő fél kötelezettségei

16.1. A Szerződő fél köteles a Szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.

16.2. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 18 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató szállodájában.

16.3. A Vendég saját ételt-italt nem hozhat be a szálloda vendéglátó egységeibe.

17. A Szerződő fél kártérítési felelőssége

A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. A Vendég felelősséggel tartozik, az általa okozott kárt köteles a Szolgáltatónak megfizetni (pl. extra takarítás). E felelősség akkor is fennáll, ha a Károsult a kár helyreállítását közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni.

18. A Szolgáltató jogai

Amennyiben a Vendég az igénybevett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a vendégnek azon a személyes tulajdontárgyain, amelyeket a szállodába magával vitt.

19. A Szolgáltató kötelezettsége

A Szolgáltató köteles:

19.1. a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás standard-ek szerint teljesíteni.

19.2. a vendég írásos panaszát kivizsgálni és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet köteles írásban is rögzíteni

20. A Szolgáltató kártérítési felelőssége

20.1. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein belül, a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.

20.2. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a vendég maga okozta.

20.3. A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szállodában, ahová Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

20.4. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szállodában, és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.

20.5. Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha a dolgot megőrzésre kifejezetten átvette.

20.6. Szolgáltató közösségi tereiben, vagy szobáiban hagyott személyes tárgyakért, a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

20.7. A Szolgáltató parkolójában levő gépjárműben hagyott értéktárgyakért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, illetve a parkoló gépjárművekben keletkezett károk keletkezését a Szolgáltató kivizsgálja és amennyiben a kár neki felróható gondatlanságból keletkezett, megtéríti azt.

20.8. A kártérítés mértéke felső határa a Szerződés szerinti napi szobaár összegének az ötvenszerese, kivéve, ha a kár ennél kevesebb.

21. Fogyasztói érdekvédelem, adatvédelem

21.1. A Szolgáltató tevékenysége során kiemelten fontosnak tartja a személyes adatok védelmét. A rendelkezésére bocsátott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályok betartásához szükségesek.

21.2. A Szolgáltató az adatkezeléssel kapcsolatos irányelveit külön Adatvédelmi Szabályzatban foglalja össze, melyet a www.hotelthetis.hu oldalon folyamatosan elérhetővé tesz, és melynek tartalmát magára nézve kötelezőnek ismeri el.

21.3. A szolgáltató szolgáltatási tevékenysége felett Balatonfüred város jegyzője ill. .a Veszprém Megyei Fogyasztóvédelmi Felügyelőség gyakorol szakmai felügyeleti jogokat.

21.4. A szálloda területén rendszeresen fotó- és videófelvételek illetve újságírói beszámolók készülnek, melyek pontos helyszínéről és időpontjáról a vendégek a recepción kaphatnak tájékoztatást. Amennyiben a Vendég máshogy nem rendelkezik, szolgáltató jogosult a felvételek későbbi bármilyen csatornán történő közzétételéhez (jellemzően: internetes és televíziós média, nyomtatott sajtó, szálloda által készített nyomdai anyag, weboldal, kép- és videómegosztó oldalak, közösségi média). Vendégnek jogában áll a forgatás/fotózás helyszínén kérni, hogy a felvételeken ne szerepeljen. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a képeket/videókat ennek megfelelően elkészíteni.

22. Titoktartás

A Szolgáltató a Szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése soron köteles a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény, és az adatvédelemmel kapcsolatos vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek – és amennyiben ezt a Szerződő fél a Szolgáltató tudomására hozta – a Szerződő fél vonatkozó belső szabályainak megfelelően eljárni.

23. Vis major

Azon ok, vagy körülmény (például; háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítési alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.

24. A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság

A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a magyar Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság az illetékes.

Balatonfüred, 2015. január 01.

 

Hotel Tagore

+36 87 580 471

info@hoteltagore.hu

8230 Balatonfüred, Deák Ferenc u. 56.

  • ÁSZF
  • Adatvédelmi tájékoztató
  • Cookie Szabályzat
  • Impresszum